tränat och solat!


Blev inte som jag sa inatt. Jag vaknade av mig själv klockan 06:00 ungefär. Jag kunde verkligen inte somna om efter det! Jag gick upp och fixade lite te. Vid 08:15 någon gång kom mamma in och sa att hon skulle åka och träna. När hon sa de kände jag bara att jag va tvungen och träna haha! Jag fick följa med och jag träna och sånt i en timma. Efter de kände jag att jag ville sola:o Så jag gjorde de och min mamma lämnade mig, för hon skulle jobba:/ Efter att jag solat ville jag inte duscha där för det var några tanter där och dom kollade på mig som om jag var konstig och dom såg gamla ut... Satte på mig kläder sen stack jag hem, nu ska jag duscha för jag känner mig inte fräässh:o Sen ska jag nog dra med Josse:) Skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0