ha - ha - ha ;D

Jao idag är det torsdag, hahaha suckers som börjar skolan idag! Förlåt men måste bara skratta åt dom som gjorde det.:/ själv börjar jag på tisdag dåra (Y Hoppas att dom som redan börjat har haft en bra dag i skolan. Kanske somnade tidigt igår? Okej jag ska ge mig..
Jag har iaf varit vaken typ hela natten, snacka först med älskling på msn sen när han logga ut smsa vi tills jag somnade vid 07:10 tror jag det var haha. Efter det ringde Josses tele runt 11:00, någon tönt som har ringt hela dagen! Och jag kunde inte somna om efter det.
J
ag drar nog hem snart så jag kan sova lite inatt haha, det går nog inte så bra för jag är beroende av att prata med marcus på natten...:$ Aja man får ju försöka..




Kommentarer
Postat av: Giniissss

Michiis:D

2010-01-07 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0