.

Haha ligger och smsar, sovandet går inge bra för mig;) Men ska nog strax sova. Jag somnade igår efter jag hade ätit. (åt vid 17:30). Vaknade någon gång också snabbt, sen somnade jag om direkt och vaknade vid 20:30 ungefär då min mamma kom in i mitt rum och frågade om jag ville med henne på bio nästa vecka, vi ska gå på avatar.





- Hihi jag och Marcus har kollat på franklin också, det gick på barnkanalen vid 05:30. HAHA jag tyckte det var skitkul! Men Marcus mobba mig nog i hans tankar...:)


- Föresten, är det någon mer än jag som hatar att skriva rubriker? Jag gör alltid någon punkt eftersom jag aldrig har något att skriva! Om jag skriver rubriker verkar det alltid bli något som inte har något med vad jag skrivit att göra hah!


- Precis fixat mina spellistor på spotify också! Har bara 4 st kvar! Och från början fanns det ungefär 20 st, jag är ganska duktig
...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0