again,:)

Jag somnade vid 08:00 någon gång inatt och vaknade 09:00, då jag och mamma skulle åka och träna Vi hade bokat in någon grej att lyssna på också. (därför jag vaknade tidigt), men när vi kommer dit säger dom att det är inställt bara för att han som skulle göra det inte hittade barnvakt åt sitt barn!-.- Vi tränade istället, jag jogga på sånt "löpband" eller va det heter i en kvart, efter det var jag död och vila i 5 mins hahah!! sen cykla jag mortions cykel i en kvart. Sen Gjorde jag lite andra grejer i en halvtimma. Efter det så åkte jag till stan med Issa. <3 Hon skulle följa med mig och köpa bikini, jag hittade en svart med typ svarta bokstäver eller något haha. Den var okej. Den bästa jag hittade iallafall. Sen köpte jag två linnen, några tröjor, skor och en bok :) Vetinte om jag köpte mer haha. Sen köpte Issa lite också, jag ångrar att jag gick med klackisar för efter ett tag fick jag jätte ont i fötterna! Nu är jag iallafall hemma, ligger i sängen och har ont överallt!:/ Inte bra. Ska nog kolla tv en stund, sen ska jag dra ut en stund eller hem till Josse tror jag. Hem till någon iallafall. :)

Jag älskar Marcus Palm mest av allt på jorden. (L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0